FAQ
Frequently asked questions
A small selection of frequently asked questions.
De koper heeft het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. De Koper krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@badmintonbespannen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde creditorderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Products that have been specially customized for the buyer cannot be returned, such as rackets that have been strung specifically for the buyer.
Unfortunately, it is not possible to return items for free, except if you bring them in person. This can only be done in consultation with BadmintonBespannen.nl. You can contact us via email or phone for this. If you choose to send the item by mail, the shipping costs are the buyer’s responsibility.
The KOR (small business scheme) is a regulation for small entrepreneurs that exempts them from charging VAT. This means that we do not charge VAT to customers, nor do we remit VAT to the tax authorities. Therefore, you will not find VAT listed on the invoices. In principle, there is no obligation to send an invoice; however, if we do send one, it will state that we make use of the KOR.